«سید محمود عقیلی» روزنامه‌نگار و استاد دانشگاه درگذشت + علت فوت «ریچارد ام. شرمن» ترانه‌سرای افسانه‌ای آثار «دیزنی» درگذشت + علت فوت «صد سال تنهایی» مارکز سریال می شود آمار فروش فیلم‌هایی روی پرده سینما‌های کشور (۶ خرداد ۱۴۰۳) نقش متفاوت سروش جمشیدی در «تانک خورها» آغاز ثبت نام متقاضیان کارگردانی فیلم اول سینمایی در سال ۱۴۰۳ قلبش برای مردم می‌تپید | هنرمندان از رئیس جمهور شهید و خدماتش گفتند دگرگونی درونی هنرمند، مهم‌تر از خلق اثر است هر بار که به سراغ مولانا برویم به نکات تازه‌ای برمی خوریم | بازنشر گفت وگویی با استاد محمدعلی موحد به بهانه زادروزش واکنش ژیلا صادقی به بی‌قراری مادر رئیس‌جمهور شهید+ عکس جدیدترین خبر‌ها از فصل جدید «زخم کاری» برنامه مثبت ۱۲ در رادیو سلامت با اجرای نوجوانان + زمان پخش برگزیدگان نخل طلای جشنواره کن ۲۰۲۴ معرفی شدند + اسامی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ نشست داوری رویداد خلاق و نوآور برگزار شد | فیلمنامه‌هایی برای کمک به حل معضلات شهری + فیلم و تصاویر نیلوفر امرایی دختر اسدالله امرایی درگذشت + زندگینامه و علت فوت ببینید | یکی از لوکیشن‌های فصل دوم سریال The Last of Us Part در ونکوور کانادا «مصائب شیرین ۲» با بازی رضا داودنژاد اکران می‌شود؟
سرخط خبرها

صدور روادید الکترونیکی حج تمتع ۱۴۰۲ آغاز شد

  • کد خبر: ۱۶۳۸۱۹
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
صدور روادید الکترونیکی حج تمتع ۱۴۰۲ آغاز شد
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت از آغاز صدور روادید الکترونیکی حج تمتع ۱۴۰۲ برای عوامل اجرایی و حجاج کشورمان از امروز خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا رضایی درباره صدور روادید الکترونیکی گفت: صدور نخستین روادید الکترونیکی حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز برای عوامل اجرایی و حجاج بیت الله الحرام آغاز شد.

وی در خصوص روند صدور روادید گفت: عملیات صدور روادید برابر ضوابط و مقررات حج کشور میزبان بعد از تعیین نوع و کیفیت تمامی خدمات مورد نیاز حجاج در سرزمین وحی اعم از وسایط نقلیه و شرکت‌های طرف قرارداد، هتل‌های مورد استفاده حجاج در شهر‌های مکه مکرمه و مدینه النبی (ص)، خدمات مشاعر مقدسه و همچنین شرکت‌های طرف قرارداد سازمان حج و زیارت در بخش‌های تغذیه و تدارکات، پس از ثبت در سامانه تعیین شده تحت پوشش وزارت حج و عمره، به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده و همکاری خوب وزارت حج و عمره و امور خارجه عربستان سعودی و همچنین روند طی شده در ثبت اطلاعات عنوان شده در سامانه مذکور، نخستین روادید عوامل اجرایی حج تمتع امسال، صادر و چاپ شد.

وی بیان کرد: زیرساخت‌های دریافت این ویزا از چندی قبل در سازمان حج و زیارت فراهم آمده و با تلاش کارشناسان این سازمان، روادید الکترونیکی عوامل اجرایی و حجاج در حال صدور می‌باشد؛ نخستین روادید‌های صادر شده مربوط به عوامل ستادی و آشپزخانه‌های مرکزی می‌باشد.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اطلاعات مورد نیاز برای صدور روادید الکترونیکی از سوی همکاران سازمان حج و زیارت در کشور، در حال ثبت در سامانه مربوطه می‌باشد، گفت: خوشبختانه اقدامات به موقع در حال انجام است و روادید ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر زایر کشورمان در اسرع وقت و ظرف چند روز آینده صادر می‌شود.

اقای رضایی با اشاره به سفر اخیر خود به کشور عربستان و پیگیری اقدامات اجرایی گفت: براساس دستور رئیس سازمان حج و زیارت و به منظور پیگیری آخرین امور اجرایی مربوط به قرارداد‌ها به این سفر مبادرت کردیم.

وی افزود: در این سفر ضمن بازدید و آگاهی از آخرین اقدامات کمیته‌های اجرایی، ملاقات با دست اندرکار امور حج عربستان و بازدید میدانی از هتل‌های مورد استفاده حجاج، آماده سازی خیام مشاعر مقدسه و فعالیت کارگروه‌های مشترک دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت و شرکت‌های خدمات دهنده، از پیشرفت کار‌های اجرایی اطلاع یافتیم.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: از نزدیک از آشپزخانه‌های مرکزی، هتل ها، مشاعر مقدسه و آخرین وضعیت اقدامات اجرایی بازدید کردیم ضمن اینکه با معاونان وزارت حج و عمره عربستان دیداری صمیمانه داشتیم که آخرین پیگیری امور مربوط به خدمات اجرایی زائران کشورمان را دنبال نمودیم.

وی افزود: طرف مقابل نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد که خدمات مورد نیاز حجاج ایرانی به خوبی ارائه گردد و سعی لازم برای خدمت رسانی مطلوب صورت پذیرد تا حجاج ایرانی با آرامش اعمال خود را در سرزمین وحی به پایان رسانند و با سلامت به میهن اسلامی بازگردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->